Voorbereidingen treffen.... - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Marjolein Moerkerk - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen.... - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Marjolein Moerkerk - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen....

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 Augustus 2012 | Nederland, Huizen

De voorbereidingen zijn in volle gang aangezien we al over 2,5 week vertrekken! Maar eerst nog even op 17 augustus ons afscheidsfeestje, want we willen iedereen nog wel even een keertje zien natuurlijk!

  • 09 Augustus 2012 - 18:13

    Monique:

    Heerlijk vooruitzicht je kan beginnen met aftellen! Xxx

  • 12 Augustus 2012 - 15:13

    Anneke De Ridder:

    Hoi Leintje! Heb je geen "dág!" meer gezegd vanmiddag en denk niet dat ik je nog zal zien voor jullie vertrek...dus bij deze: Héél veel plezier en goede reis gewenst! Ik ga je zéker volgen! Geniet van alle indrukken die jullie op doen! Groetjes, Anneke

  • 16 Augustus 2012 - 11:36

    Liesbeth Boor:

    Hoi Marjolein,

    Aan het begin van het jaar kwam je met de vraag kan ik er een poosje tussen uit?? Daarop kreeg je het antwoord dat moet lukken...., nu is het al bijna zover dat jullie deze mooie reis gaan maken. Waar blijft de tijd.
    Maak er een mooie tijd van samen en ik ga jullie zeker volgen de komende maanden. Groetjes Liesbeth

  • 23 Augustus 2012 - 11:42

    Liesbeth Den Oude:

    Hoi Marjolein,
    Ik heb je jammer genoeg niet meer na mijn vakantie gezien en dus ook geen afscheid kunnen nemen.Meid, geniet ervan samen met je vriendje en ik ga je 8 maanden lang volgen. Zo kom ik ook nog eens ergens!Veel plezier. groetjes Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huizen

Marjolein

Actief sinds 08 Mei 2012
Verslag gelezen: 952
Totaal aantal bezoekers 22136

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 18 April 2013

Onze reis door Midden en Zuid-Amerika

Landen bezocht: